Leveringsvoorwaarden

We bieden gratis standaardverzending voor alle adressen in Nederland.

Verzendmethode:
Alle producten die via onze website worden besteld voor verzending naar Nederland, worden geleverd via standaardlevering. Verzending wordt meestal gedaan met DHL. In de verzendbevestiging laten we je weten welke verzendmethode je hebt gekozen.

Levertijden:
Als de standaard bezorgservice wordt gebruikt, streven we ernaar om je bestelling binnen 2-3 werkdagen te bezorgen. Met “werkdagen” bedoelen we maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen, terwijl “weekenddagen” zaterdag en zondag zijn. Bestellingen die voor 12 uur 's middags worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en doorgegeven aan de bezorgdienst. We doen er alles aan om de genoemde levertijden aan te houden, maar we kunnen geen absolute garantie geven.
Je bestelling volgen:
Als je pakket per koerier wordt bezorgd, kun je de verzendstatus volgen door op de link te klikken in de bevestigingsmail die we je sturen.

Koeriersreizen:
Alle koerierszendingen moeten persoonlijk op het afleveradres in ontvangst worden genomen en worden ondertekend. Onze koeriersdienstverleners brengen je van tevoren telefonisch of per e-mail op de hoogte van de bezorging.

Extra afleverpogingen en ophalen door koerier:
Als de eerste bezorgpoging van onze koerier niet succesvol is, zal onze bezorgdienst een nieuwe poging doen om uw producten te bezorgen. Als de tweede bezorgpoging niet succesvol is, laat onze bezorgdienst een kaartje achter op uw adres met instructies over hoe u uw product kunt ophalen. De bijgevoegde instructies bevatten een deadline waarbinnen je je product kunt ophalen.

Problemen met de levering:
Als er zich problemen voordoen met een levering, vragen wij u telefonisch contact met ons op te nemen via 800-020-0134. Als onze bezorgpartner niet in staat is om uw producten af te leveren en dit te wijten is aan het feit dat u of uw aangewezen ontvanger niet beschikbaar is op het opgegeven adres op het moment van levering of niet in staat is om de levering te accepteren, dan wordt dit in bepaalde omstandigheden geacht niet onze verantwoordelijkheid te zijn en als beïnvloedbaar beschouwd (voorbeelden worden hieronder genoemd). Als u of uw tussenpersoon de producten niet afhaalt bij onze bezorgdienst binnen het tijdsbestek dat is aangegeven in de kennisgeving, kunnen we ermee instemmen dat de producten worden geretourneerd. Houd er echter rekening mee dat we ons het recht voorbehouden om de werkelijke kosten van de retourzending in rekening te brengen, zelfs als de oorspronkelijke levering gratis was. Hieronder vindt u een lijst met voorbeelden van situaties waarin niet-levering als uw verantwoordelijkheid wordt beschouwd:

Je hebt het verkeerde afleveradres opgegeven;
Er is een fout gemaakt in het opgegeven afleveradres.
het afleveradres niet redelijkerwijs toegankelijk is;
het afleveradres niet veilig toegankelijk is; of
Als een persoonlijk ontvangstbewijs vereist is, is er geen persoon op het afleveradres aanwezig om de levering in ontvangst te nemen en te ondertekenen.
als wij niet in staat zijn om uw producten te leveren en dit komt doordat u of de door u aangewezen ontvanger niet beschikbaar is op het opgegeven adres op het moment van levering of niet in staat is om de levering te accepteren, dan wordt dit in bepaalde omstandigheden geacht niet onder onze verantwoordelijkheid te vallen en als beïnvloedbaar beschouwd (voorbeelden staan hieronder). Als u of uw tussenpersoon de producten niet afhaalt bij onze bezorgdienst binnen het tijdsbestek dat is aangegeven in de kennisgeving, kunnen we ermee instemmen dat de producten worden geretourneerd. Houd er echter rekening mee dat we ons het recht voorbehouden om de werkelijke kosten van de retourzending in rekening te brengen, zelfs als de oorspronkelijke levering gratis was. Hieronder vindt u een lijst met voorbeelden van situaties waarin niet-levering als uw verantwoordelijkheid wordt beschouwd:

Als u de levering niet opnieuw regelt:
Als de producten niet binnen de op de kaart vermelde tijd worden opgehaald op het afleveradres en er geen instructies zijn voor het retourneren van de producten, nemen wij contact met u op. De mogelijkheid bestaat dat u opslagkosten in rekening worden gebracht. Als wij, ondanks onze redelijke inspanningen, niet in staat zijn om contact met u op te nemen of een alternatieve levering of afhaling te regelen, behouden wij ons het recht voor om de overeenkomst met u te beëindigen.

Aansprakelijkheid:
De verantwoordelijkheid voor een product dat als goederen wordt beschouwd, gaat op u over zodra wij het op het door u opgegeven adres afleveren of u of een door u aangewezen vervoerder het bij ons ophaalt.
Na ontvangst van de volledige betaling verkopen wij de producten aan u en wordt u eigenaar van de producten.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die buiten onze macht liggen. Als onze levering van de producten wordt vertraagd door een gebeurtenis waarover wij geen controle hebben, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om u hierover te informeren en nemen wij maatregelen om de gevolgen van de vertraging tot een minimum te beperken. Op voorwaarde dat we dit doen, zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door de gebeurtenis, maar als er een risico is op aanzienlijke vertraging, kunt u contact met ons opnemen om het contract te beëindigen en een terugbetaling te ontvangen voor producten die u hebt betaald maar niet hebt ontvangen.